HOME SWEET HOME

14 juli 2010 - Amsterdam, Nederland

Lieve trouwe lezers,

Waarschijnlijk dachten jullie helemaal van onze blogs af te zijn, maar hierbij dan ons aller-aller-allerlaatste bericht! Wel een stukje korter dan jullie van ons gewend zijn ;-) .

Inmiddels zijn we alweer een tijdje thuis, en stiekem nog steeds erg aan het wennen. Wel komen we precies in de mooiste tijd van het jaar thuis; prachtig terrasjesweer en het WK volop aan de gang!
De beste manier om alle verloren tijd met familie en vrienden in te halen dus!
Zo hebben we de schitterende bruiloft van Jeroen & Caroline mee mogen maken met werkelijk geweldig weer; uiteraard een geslaagde dag met als vervolg een vaartocht door de Amsterdamse grachten.

Een van de zaterdagavonden nadat we thuis waren moesten we perse vrij houden van mijn ouders, wat we gingen doen was nog een verrassing. In eerste instantie dachten we dat het om een etentje ging en later een bioscoopbezoekje, totdat we ineens blinddoeken omkrijgen in de auto! Doodsbenauwd en misselijk van de rondjes om de rotonde (om ons orientatievermogen te misleiden :-D ) worden we ergens naar binnen geleid. Voor we het weten gaat onze blinddoek af en......SURPRISE!!!!
Werkelijk bijna iedereen die we zo lang hebben moeten missen staat voor ons op een podium; vrienden en vriendinnen, ouders van vrienden, onze ouders en broers (met aanhang), en zelfs mijn oppaskinderen zijn van de partij.
Een superverrassing die geregeld is door onze beste vrienden, er was zelfs een lied speciaal voor ons in elkaar gedraaid! Ook werden we verrast met een top optreden van mijn oppaskinderen! Het werd een hele gezellige borrelavond, compleet met cadeautjes, kaas, bitterballen, speculaasjes en drop (al het Hollandse voer was aanwezig!).

Doordat we inmiddels weer verhuisd zijn naar Hilversum (en daar nog steeds aan het rommelen zijn), en uiteraard hard op zoek moeten gaan naar een baan hebben we met sommigen van jullie nog steeds geen fatsoenlijke afspraak gemaakt om gezellig te meeten :-( . Dit gaan we binnenkort helemaal goed met jullie maken, wij nemen contact met jullie op!

Wij willen jullie heel erg bedanken voor het volgen van onze verhalen en alle gezelligheid sinds we weer terug zijn!!! En niet te vergeten alle hulp bij onze verhuizing!

Voor alle mensen die we niet kennen maar wel ons blog hebben gelezen hopen we dat jullie iets aan onze site hebben gehad!

Ps: We hebben nog wat filmpjes bijgevoegd (16 stuks), enjoy :-) !!!

Frank & Ingeborg.

1. Tim:
    14 juli 2010
    Ja, stoppen. Stoppen nu!
  2. Vivienne, Bob en Anne:
    15 juli 2010
    Lieverds, ontroerend om jullie weer terug te zien, al leek het alsof we de week daarvoor nog pizza zaten te eten ipv bijna 2 jaar geleden, misschien moeten we daar dan weer mee beginnen. Bob en Anne vonden het super om je weer te zien en hopen je snel weer te zien (alleen of met Frank) en dat ze mochten optreden, daar hebben ze het nog over, dankzij die actie heeft bob vanaf augustus zangles, je weet maar nooit! Neem de tijd om hier weer een plekje te zoeken en te wennen aan alles wat typisch Nederland is...niet alleen het weer. Maar jullie vallen inderdaad met je neus in de boter. Dikke kus en tot snel! Viv
  3. Truus:
    15 juli 2010
    Verrassing! Filmpjes zal ik straks bekijken.
    Zeer bedankt. Leuk om te lezen, al wist ik van de verrassing!!!

Jammer, dat we jullie gemist hebben op de verjaardag van Jan.

Truus