2008 dat is lang geleden ;-)

2 januari 2009 - Kuta, Indonesië

2008 dat is lang geleden ;-)

Deze foto werd gemaakt op 2 januari 2009 in Kuta, Indonesië.

2 Reacties

  1. mike:
    21 januari 2009
    haal alstublieft heeeeeeel snel weg

    lijk wel dronken of aangeschoten
  2. Tim:
    25 januari 2009
    emmm Mike? dat waren we toch ook?