Op de terugweg... maar wel flink afgepeigerd :-|

3 september 2008 - Huay Xai, Laos

Op de terugweg... maar wel flink afgepeigerd :-|

Deze foto werd gemaakt op 3 september 2008 in Huay Xai, Laos.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade