he ingeborg en frank
leuk verhaal weer hoor en erg leuke foto's. denk niet dat ik een reis ga maken hoor ik blijf maar in de buurt.Zag een camera hiernaast, heb je de familie al op de camera gezien. Haha daarna komt hij bij mij te hangen. dikke kus en groetjes van hier
leuk verhaal weer hoor en erg leuke foto's. denk niet dat ik een reis ga maken hoor ik blijf maar in de buurt.Zag een camera hiernaast, heb je de familie al op de camera gezien. Haha daarna komt hij bij mij te hangen. dikke kus en groetjes van hier