Gruwelijk!

17 november 2008 - Sapa, Vietnam

Gruwelijk!

Deze foto werd gemaakt op 17 november 2008 in Sapa, Vietnam.

1 Reactie

  1. marian:
    29 november 2008
    he ingeborg en frank
    leuk verhaal weer hoor en erg leuke foto's. denk niet dat ik een reis ga maken hoor ik blijf maar in de buurt.Zag een camera hiernaast, heb je de familie al op de camera gezien. Haha daarna komt hij bij mij te hangen. dikke kus en groetjes van hier