Welkom!

8 juni 2008

Welkom op onze reislog bij Reislogger! Wij gaan deze site gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reizen. Kom dus snel een keertje terug en bekijk onze laatste reisverhalen, foto's, kaart en profiel. Als je op de hoogte gesteld wilt worden wanneer wij een nieuw bericht schrijven in onze blog, dan kun je je aanmelden voor email notificaties, of de RSS feed gebruiken. 8)

1. Martine:
    13 juni 2008
    Je laatste daggie Frank, bij de RAI... nog 2 uur en 12 minuten. Straks lekker voetbal kijken!

Even oefenen:
    we zijn er weer bij en dat is prima,viva hollandia.
    we houden van het leven de liefde en de lust.
    we feesten door tot _s avonds laat nog lang niet uitgeblust.

of je favo liedje:
    Alle Welpies helpen,
    we plakken ons wild.
    Geluk voor Oranje,
    heel Holland slaat op tilt.

Laat je niet gek maken!!!
  2. Frank uit België:
    17 juni 2008
    Hey Frank,

het weekendje amsterdam was echt top. We hebben
    ons echt goed geamuseerd.

Veel plezier op reis!

Ik kom hier af en toe wel eens kijken naar jullie avonturen.

Groetjes en tot volgend jaar.
  3. Ellie:
    25 juni 2008
    Wat een leuke foto van jullie saampjes zeg.
    Veel suc6 met de laatste afwikkelingen en ik ga jullie zeker volgen hoor!

P.s hoop je nog wel te zien Ing xxx El
  4. tante Christa:
    30 juni 2008
    Lieve Ingeborg en Frank,
    Ik wens jullie een mooi jaar toe met veel boeiende ervaringen. Spannend hoor, en ook heel knap dat jullie dit aandurven. Ik heb me al aangemeld voor jullie berichten, want ik blijf natuurlijk graag op de hoogte. Tot het volgende mailtje dus maar!
    Groetjes en liefs van tante Christa.
  5. wij tessa, edu, ingrid, en kitty:
    1 juli 2008
    Lieve Frank en Ingeborg,
    Heel heel veel plezier in Australie!
    We hopen snel wat van jullie gouw te zien op de webcam.
    goede reis en tot gouw!!!

dikke knuffel van ons
  6. marsha:
    3 juli 2008
    Hoi Ingeborg en Frank,

Heel veel plezier met jullie reizen!!! Geniet ervan en hou ons (achterblijvers) even op de hoogte van jullie belevenissen. Heel veel liefs Marsha
  7. jeroen:
    5 juli 2008
    Hey Frankieboy en Ing,
    Wij zijn weer terug in NL helaas dus voor ons zit het erop terwijl het feest voor jullie net begonnen is! Geniet er van, ga lekker chillen en maak er de reis van je leven van! Gr van Caroline en Tom.
    Gr Jeroen
  8. Anita:
    8 juli 2008
    Wat een geweldig avontuur zo met zijn tweetjes! Echt geweldig! Geniet er met volle teugen van.
    Dit is iets wat niemand jullie meer kan afnemen.
    Heel veel succes!

xxx Anita
  9. Truus:
    10 juli 2008
    met Jarno jullie link gevonden!
    Goedenreis......
    tante Truus
  10. wij tessa, edu, ingrid, en kitty:
    11 juli 2008
    Hoi hier is jan,

Ik heb met je moeder raspatat gegeten.
    Jullie zeker aan die smerige reist.
    Maar ondanks alles ik wens jullie een hele pretigge reis!

Vriendelijke groeten Jan s
  11. CW:
    13 juli 2008
    Toppers! Écht leuk dat jullie me nog gedag kwamen zeggen! Kijk uit naar het eerste bericht van jullie. Ik werk nog 1 week en dan mag ik ook 3 weken van vrijheid genieten. Mooi moment voor de zomer om eindelijk eens te knallen.

Hebben jullie alweer gerookt? Ik wed van wel haha!

Groet.
  12. Sab:
    15 juli 2008
    Hey Lieverds,

Hoe bevalt het daar? Wij wachten hier met spanning op een bericht van jullie, ben zo benieuwd!
    Ibiza was erg leuk trouwens, veeeel te kort natuurlijk. Maar gelukkig staat de volgende vakantie al geplant!!! En komen we jullie lekker opzoeken in december!!! Nou geniet lekker saampjes.
    Dikke x Sabine
  13. Suzanne en Guido:
    16 juli 2008
    Ha leukerds!
    Hoe is het nu met jullie? Zitten jullie al op Koh Phagnan om een mooi feestje mee te pakken? Wij zitten momenteel in Bangkok, morgennacht vliegen we helaas alweer terug naar Amsterdam. Stuur ons even jullie e-mail adres, we hebben nog wat leuke foto's op onze toestellen staan (incl. na de nightdive!)!
    Heel veel plezier en succes met reizen verder het komende jaar, we houden jullie in de gaten!
    Liefs, dikke kus,
    Guido en Suus
    PS. Onze emailadressen: [email protected] en [email protected]
  14. Hans van Dongen:
    5 augustus 2008
    Van Theo en Norma jullie site gekregen.
    Ziet er goed uit.
    Zal er nog de tijd voor maken(ja toch nog druk als Vutter) om alles te lezen.
    Groeten en veel plezier.
    Hans en Marianne
  15. Marjorie:
    6 augustus 2008
    Hi Ingeborg.
    Heb je nog net geen gedag kunnen zeggen vanwege mijn vakantie naar Su!
    Ik wens jullie heel veel wijsheid ,geluk, plezier maar bovenal gezondheid tijdens deze avontuurlijke reis. Geniet ze!!!