Hele fijne feestdagen!!

Klik op foto...

Fijne feestdagen...

1. Sieb:
    23 december 2008
    Haha wat ziet dat er heerlijk uit!

Jullie ook fijne kerstdagen en een heeeeeeeeeeeeel relaxed en gelukkig 2009.

Mega dikke hug Sieb
  2. Digna:
    Lieverds,
    Genieten geblazen daar in lombok ;) Stukken beter dan het welbekende wijkje in utrecht!! Jullie ook een super (zonnige) kerst en een gelukkig nieuwjaar!! Veel liefs van Rut & Dig
  3. Diny en Sytze:
    23 december 2008
    Ook van ons heel fijne kerstdagen en alvast een heel gelukkig 2009 gewenst (maar voor die tijd spreken we elkaar vast nog wel) !!
    Geweldig leuke foto, dit lijkt echt op vakantie !
    We hebben hem op fotopapier afgedrukt en in een lijstje gezet.
    Doe ook onze hartelijke groeten en beste wensen aan Tim en Sabine.
    Heb het goed & blijf genieten !

Veel liefs,
    Diny en Sytze.
  4. Martine:
    24 december 2008
    Wauwwww!!!
    Jullie doen echt alleen maar ontzettend veel toffe dingen. Lekker zo doorgaan!!
    Hele fijne feestdagen en een spetterend 2009!!

Dikke X Tines
  5. netty en bob rolff:
    24 december 2008
    Beste Ingeborg en Frank
    We wensen jullie hele fijne feestdagen een goed en vooral gezond en voorspoedig 2009 toe.
    Hartelijke groeten
    Netty en Bob Rolff.
  6. Cynthia en Rolf:
    31 december 2008
    Hallo Frank, Ingborg, Sabine en Tim,

We wensen jullie een gezellig en warm Oud & Nieuw en voor Tim en Sabine een hele goede (en comfortabele en een niet al te vermoeiende) terugreis. Frank en Ingeborg, jullie nog even lekker genieten van jullie superreis. Het is heel leuk om de blogs te lezen en de foto's te zien.

Groetjes, Rolf & Cynthia
  7. steenvoorden:
    31 december 2008
    Hoi Frank&Ingborg
    Ook wij wensen jullie een hele fijne en mooie jaarwisseling en een gelukkig en gezond 2009
    Geniet er nog maar lekker van.
    Groetjes Joke& Wim Steenvoorden.
  8. Mickey Mike:
    1 januari 2009
    Ik wens jullie een heel gelukkig nieuwjaar! Heel veel plezier nog bij alles wat nog komen gaat tijdens jullie reis!

Groetjes!
  9. jeroen:
    9 januari 2009
    Hey Frank en Ing, wat een mooie fotosessie zeg! Ziet er erg relaxed uit. Op die manier kom je de tijd wel door. Hier is het koud en ligt er sinds 12 jaar weer ijs. Er wordt volop geschaatst. Dus genieten jullie nog maar op dat strand! Wanneer gaan jullie door naar Australie? Dat zal wel wennen worden aan die westerse prijzen als je net uit Indonesie komt. We bellen snel!
    Gr Jeroen
  10. Keetie:
    14 januari 2009
    Hee Ingeborg en Frank!

Zijn jullie al veilig aangekomen in L.bajo??
    Wij zitten nu in Maumere en gaan even een strandvakantietje houden hier.
    Je kan hier ook duiken! Dus hopelijk zien we nog manta's!

We hebben nog een Bintang tegoed van jullie:

Het skelet van een slang bestaat uit een schedel en een ruggengraat met zeer veel wervels; ongeveer 160 tot meer dan 400, afhankelijk van de soort. Behalve de eerste twee nekwervels (de atlas en de draaier) en de staartwervels, draagt iedere borstwervel steeds twee ribben, die zeer flexibel zijn en in verbinding staan met de buikschubben.

Zie voor meer info: http://nl.wikipedia.org/wiki/Slangen#Skelet

groetjes!!

PS: die eggplant in coconutmilk en de moni cakes waren goed he bij Maria Inn?