Reacties

Reacties 101 - 150 van 295

Naam Reactie Datum
Truus Zo, wat een avonturen weer! Heerlijk, zoals jullie… 29 jan. '09
Theo en Norma Hoi Frank en Ing, Wat gaaf weer. Eindelijk de kaas… 28 jan. '09
Tim Eindelijk kaas!! Nu nog alleen de tomatensoep nog!… 28 jan. '09
jeroen Super verhaal Frank en Ing! Ik zou graag een keer… 28 jan. '09
Tim emmm Mike? dat waren we toch ook? 25 jan. '09
Tim Als je deze maar niet ook kapot maakt he! ;) 25 jan. '09
Edu Heppenstrijdt Hihi 21 jan. '09
Edu Heppenstrijdt Heyy..! Alles goed? Hebben jullie het fijn? :) Ik… 21 jan. '09
mike haal alstublieft heeeeeeel snel weg lijk wel dronken… 21 jan. '09
Suzanne en Guido Wat een heeeerlijke foto's weer! En wij maar… 20 jan. '09
marian leuk weer dat verhaal, maar ik ga echt niet naar zón… 19 jan. '09
Juul en Paul Oh oh oh wat zijn wij toch jaloers op jullie! Wat… 19 jan. '09
Sab Het lijkt al weer zo lang geleden ;( De kou was verschrikkelijk… 19 jan. '09
lia Hey Frank en Ingeborg Wat een mooi verhaal weer,prachtige… 19 jan. '09
Judith Rietdijk Hee Ingeborg en Frank, WAt een mooie en leuek foto's… 18 jan. '09
Keetie Hee Ingeborg en Frank! Zijn jullie al veilig aangekomen… 14 jan. '09
Theo en Norma Hallo Ingeborg en Frank, Wat een prachtige foto's.… 10 jan. '09
jeroen Hey Frank en Ing, wat een mooie fotosessie zeg! Ziet… 9 jan. '09
Diny en Sytze Net een mail gestuurd maar nog even een reactie op… 4 jan. '09
Tim Ik sta telkens maar niet op de foto, maar dat komt… 4 jan. '09
Tim Ehmm, dat is dus TIM JACKSON... Frank heeft een wet-suit… 4 jan. '09
Marian Hoi Frank en Ingeborg, Ik wens jullie een heel gelukkig… 1 jan. '09
Mickey Mike Ik wens jullie een heel gelukkig nieuwjaar! Heel veel… 1 jan. '09
steenvoorden Hoi Frank&Ingborg Ook wij wensen jullie een hele… 31 dec. '08
Cynthia en Rolf Hallo Frank, Ingborg, Sabine en Tim, We wensen jullie… 31 dec. '08
mike hebben jullie een prof fotograaf ingehuurd ofzo??… 29 dec. '08
Edu Heppenstrijdt hoi Ingeborg en Frank, Jullie Reislogger al een tijd… 28 dec. '08
jolanda he ook een hele fijn oud en nieuw ergens daar en dat… 28 dec. '08
Vivienne, Bob en Anne Lieve Ingeborg en Frank, hele fijne feestdagen en… 28 dec. '08
Hetty v.d.Beld. Hoi Ingeborg en Frank. Graag wens ik jullie nog een… 26 dec. '08
Ingmar & Margot Hey Frank en Ing, Alle goed daar? Wij wensen jullie… 25 dec. '08
Theo en Norma Hoi Frank en Ing, Wat een leuke foto. Wij hoorden… 25 dec. '08
netty en bob rolff Beste Ingeborg en Frank We wensen jullie hele fijne… 24 dec. '08
Martine Wauwwww!!! Jullie doen echt alleen maar ontzettend… 24 dec. '08
marian fijne feestdagen en een goed en gezond 2009 van mij… 23 dec. '08
q8 eemnes ja jullie ook een fijne feestdagen en een gezond 2009… 23 dec. '08
Ellie Wauw wat een picture!!! Liefdevolle dagen voor jullie… 23 dec. '08
lia Hey Frank en Ingeborg ik ben jaloers op jullie daar… 23 dec. '08
Diny en Sytze Ook van ons heel fijne kerstdagen en alvast een heel… 23 dec. '08
Truus Oh, wat leuk! Nu kunnen wij jullie ook fijne feestdagen… 23 dec. '08
Digna Lieverds, Genieten geblazen daar in lombok ;) Stukken… 23 dec. '08
Sieb Haha wat ziet dat er heerlijk uit! Jullie ook fijne… 23 dec. '08
CW Tijd gaat erg snel. Bedankt voor jullie kaartje, erg… 15 dec. '08
jeroen Hey Frank en Ing, Mooi om te lezen dat alles goed… 14 dec. '08
Ellie Hi Ing en Frank Wat leuk dat Maleisié verhaal. In… 12 dec. '08
marian fijne feestdagen jullie en straks een heel goed gelukkig… 12 dec. '08
Theo en Norma Hoi Ingeborg en Frank, Weer een mooi verhaal. Je zou… 12 dec. '08
Truus Heb ik de vorige keer niet eens gereageerd, sorry.!!!… 12 dec. '08
Vivienne, Bob en Anne Lieve Frank en Ing, ik kreeg spontaan buikpijn van… 12 dec. '08
Suzanne en Guido Oooh jongens, wat een stress toch weer op dat vliegveld!… 12 dec. '08

 « Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende »