Reacties
Reacties 101 - 150 van 295
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Truus | Zo, wat een avonturen weer! Heerlijk, zoals jullie… | 29 jan. '09 |
| Theo en Norma | Hoi Frank en Ing, Wat gaaf weer. Eindelijk de kaas… | 28 jan. '09 |
| Tim | Eindelijk kaas!! Nu nog alleen de tomatensoep nog!… | 28 jan. '09 |
| jeroen | Super verhaal Frank en Ing! Ik zou graag een keer… | 28 jan. '09 |
| Tim | emmm Mike? dat waren we toch ook? | 25 jan. '09 |
| Tim | Als je deze maar niet ook kapot maakt he! ;) | 25 jan. '09 |
| Edu Heppenstrijdt | Hihi | 21 jan. '09 |
| Edu Heppenstrijdt | Heyy..! Alles goed? Hebben jullie het fijn? :) Ik… | 21 jan. '09 |
| mike | haal alstublieft heeeeeeel snel weg lijk wel dronken… | 21 jan. '09 |
| Suzanne en Guido | Wat een heeeerlijke foto's weer! En wij maar… | 20 jan. '09 |
| marian | leuk weer dat verhaal, maar ik ga echt niet naar zón… | 19 jan. '09 |
| Juul en Paul | Oh oh oh wat zijn wij toch jaloers op jullie! Wat… | 19 jan. '09 |
| Sab | Het lijkt al weer zo lang geleden ;( De kou was verschrikkelijk… | 19 jan. '09 |
| lia | Hey Frank en Ingeborg Wat een mooi verhaal weer,prachtige… | 19 jan. '09 |
| Judith Rietdijk | Hee Ingeborg en Frank, WAt een mooie en leuek foto's… | 18 jan. '09 |
| Keetie | Hee Ingeborg en Frank! Zijn jullie al veilig aangekomen… | 14 jan. '09 |
| Theo en Norma | Hallo Ingeborg en Frank, Wat een prachtige foto's.… | 10 jan. '09 |
| jeroen | Hey Frank en Ing, wat een mooie fotosessie zeg! Ziet… | 9 jan. '09 |
| Diny en Sytze | Net een mail gestuurd maar nog even een reactie op… | 4 jan. '09 |
| Tim | Ik sta telkens maar niet op de foto, maar dat komt… | 4 jan. '09 |
| Tim | Ehmm, dat is dus TIM JACKSON... Frank heeft een wet-suit… | 4 jan. '09 |
| Marian | Hoi Frank en Ingeborg, Ik wens jullie een heel gelukkig… | 1 jan. '09 |
| Mickey Mike | Ik wens jullie een heel gelukkig nieuwjaar! Heel veel… | 1 jan. '09 |
| steenvoorden | Hoi Frank&Ingborg Ook wij wensen jullie een hele… | 31 dec. '08 |
| Cynthia en Rolf | Hallo Frank, Ingborg, Sabine en Tim, We wensen jullie… | 31 dec. '08 |
| mike | hebben jullie een prof fotograaf ingehuurd ofzo??… | 29 dec. '08 |
| Edu Heppenstrijdt | hoi Ingeborg en Frank, Jullie Reislogger al een tijd… | 28 dec. '08 |
| jolanda | he ook een hele fijn oud en nieuw ergens daar en dat… | 28 dec. '08 |
| Vivienne, Bob en Anne | Lieve Ingeborg en Frank, hele fijne feestdagen en… | 28 dec. '08 |
| Hetty v.d.Beld. | Hoi Ingeborg en Frank. Graag wens ik jullie nog een… | 26 dec. '08 |
| Ingmar & Margot | Hey Frank en Ing, Alle goed daar? Wij wensen jullie… | 25 dec. '08 |
| Theo en Norma | Hoi Frank en Ing, Wat een leuke foto. Wij hoorden… | 25 dec. '08 |
| netty en bob rolff | Beste Ingeborg en Frank We wensen jullie hele fijne… | 24 dec. '08 |
| Martine | Wauwwww!!! Jullie doen echt alleen maar ontzettend… | 24 dec. '08 |
| marian | fijne feestdagen en een goed en gezond 2009 van mij… | 23 dec. '08 |
| q8 eemnes | ja jullie ook een fijne feestdagen en een gezond 2009… | 23 dec. '08 |
| Ellie | Wauw wat een picture!!! Liefdevolle dagen voor jullie… | 23 dec. '08 |
| lia | Hey Frank en Ingeborg ik ben jaloers op jullie daar… | 23 dec. '08 |
| Diny en Sytze | Ook van ons heel fijne kerstdagen en alvast een heel… | 23 dec. '08 |
| Truus | Oh, wat leuk! Nu kunnen wij jullie ook fijne feestdagen… | 23 dec. '08 |
| Digna | Lieverds, Genieten geblazen daar in lombok ;) Stukken… | 23 dec. '08 |
| Sieb | Haha wat ziet dat er heerlijk uit! Jullie ook fijne… | 23 dec. '08 |
| CW | Tijd gaat erg snel. Bedankt voor jullie kaartje, erg… | 15 dec. '08 |
| jeroen | Hey Frank en Ing, Mooi om te lezen dat alles goed… | 14 dec. '08 |
| Ellie | Hi Ing en Frank Wat leuk dat Maleisié verhaal. In… | 12 dec. '08 |
| marian | fijne feestdagen jullie en straks een heel goed gelukkig… | 12 dec. '08 |
| Theo en Norma | Hoi Ingeborg en Frank, Weer een mooi verhaal. Je zou… | 12 dec. '08 |
| Truus | Heb ik de vorige keer niet eens gereageerd, sorry.!!!… | 12 dec. '08 |
| Vivienne, Bob en Anne | Lieve Frank en Ing, ik kreeg spontaan buikpijn van… | 12 dec. '08 |
| Suzanne en Guido | Oooh jongens, wat een stress toch weer op dat vliegveld!… | 12 dec. '08 |
