Reacties

Reacties 201 - 250 van 295

Naam Reactie Datum
Theo en Norma Hallo Ingeborg en Frank, Wat een leuk verhaal was… 29 aug. '08
jeroen Super verhaal ouwe! En jullie maar denken dat die… 29 aug. '08
Suzanne en Guido Ha travelers! Heerlijke verhalen weer! En wat een… 29 aug. '08
Mickey Mike & the funky bunch Leipe sjit ouwe! Maar hoezo kun je geen kip eten dat… 28 aug. '08
wij tessa, edu, ingrid, en kitty is het leuk op jullie wereld rijs vast wel1! nou ik… 24 aug. '08
wij tessa, edu, ingrid, en kitty tessa vind het cool dat jullie de olifanten eten geven… 24 aug. '08
netty en bob rolff hallo ingeborg en frank, We lezen nu ook jullie reisverslag.… 24 aug. '08
Tamara Hai Frank en Ingeborg, Helemaal eens met Suus en Guido,… 22 aug. '08
Ingmar & Margot Hey Frank en Ing, Wat hebben jullie veel gave dingen… 22 aug. '08
ewout Sjees wat een foto's, maar er zitten ook nog… 21 aug. '08
Diny en Sytze Lieve kinderen, Als jullie weer thuis zijn mogen jullie… 21 aug. '08
Marian Hé luitjes, Wat leuk om jullie verhalen en avonturen… 21 aug. '08
Martine Hey Ing & Franky! Die grijns op jullie gezicht… 21 aug. '08
Theo en Norma Hallo Kids, We genieten volop van jullie verhalen.… 21 aug. '08
CW Je bent afgevallen dibbes?! 20 aug. '08
Truus Wat goed, die kookles!! En schitterend verhaal weer.… 20 aug. '08
Vivienne, Bob en Anne Hoi lieverds, wat een reis, we lopen natuurlijk wat… 20 aug. '08
Suzanne en Guido Whoehoe, Chiang Mai rules! En de Rooftopbar is ook… 20 aug. '08
marsha hallo,zijn jullie heerlijk aan het genieten daar wat… 19 aug. '08
Eden (Kremmerd) Hallo lieve Ingeborg, Ik heb een fijne vakantie gehad.… 18 aug. '08
Hetty v.d.Beld. Hoi Ingeborg en frank. Ik zie voor het eerst jullie… 18 aug. '08
jeffrey Hoi hoi, leuk dat jullie je vermaken. Komen jullie… 16 aug. '08
Chris Very nice photograph indeed! All very beautiful photos… 15 aug. '08
Sab Heeey Ing en Frank, Het ziet er weer super uit allemaal!… 14 aug. '08
netty en bob rolff Hallo Frank en Ingeborg, Ook wij volgen jullie reis,… 13 aug. '08
Suzanne en Guido Ha die Ing en Frank! Mooie verhalen weer en wat een… 13 aug. '08
jeroen Hey Ing en Frank, Mooi verhaal! Ik begrijp dat de… 13 aug. '08
Diny en Sytze Lieve Ingeborg en Frank, Jullie verhalen doen ons… 12 aug. '08
Theo en Norma Hallo Ingeborg en Frank, Wat een belevenis weer. Dat… 12 aug. '08
Han en Christa Mazzelpikken!!! Zo te zien vermaken jullie je nog… 12 aug. '08
Ellie Waanzinnig, wat een belevenis, echt fantastisch!!!… 12 aug. '08
Truus Weer een geweldig verhaal, bedankt!! En de foto's:… 12 aug. '08
lia He Frank en Ingeborg Wat ontzettend gaaf wat jullie… 12 aug. '08
caroline hé frank en Ing, wat een super mooie foto's!… 11 aug. '08
marielle heeeyy ing en frank!! wat ontzettend leuk om al die… 10 aug. '08
Peter Heeeeey luitjes van het goede leven! Ziet er allemaal… 10 aug. '08
Marjorie Hi Ingeborg. Heb je nog net geen gedag kunnen zeggen… 6 aug. '08
Hans van Dongen Van Theo en Norma jullie site gekregen. Ziet er goed… 5 aug. '08
Peter Hey Frank en Ingeborg, Lekker om die verhalen te lezen...we… 5 aug. '08
Paul & Juul Heey kanjers! Wat een mooie verhalen!Klinkt goed al… 4 aug. '08
Tim Aaarg, kan niet wachten tot december!! Foto's… 2 aug. '08
ewout Hallo ing en frank... Zeer mooie foto's van een… 31 jul. '08
Diny en Sytze Lieve Ing en Frank, Alweer genoten van jullie verhalen… 31 jul. '08
jeroen Hey Frank en Ing, Mooie verhalen! Met name al die… 31 jul. '08
Tamara Hey Frank en Inge, Kanchanaburi is echt mooi, om te… 30 jul. '08
Tamara Hai Frank en Inge, Weer erg gelachen alleen al om… 30 jul. '08
Tamara Hey Frank en Inge, Echt super verhalen en leuke foto's.… 30 jul. '08
Norma en Theo leuk jullie gezien te hebben op de foto's fijne… 30 jul. '08
Mickey Mike & the funky bunch Hey Franky boy & Ing, klinkt allemaal erg goed,… 30 jul. '08
Suzanne en Guido Haha die foto's in Ayuthaya komen ons wel heel… 30 jul. '08

 « Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende »