Reacties
Reacties 201 - 250 van 295
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Theo en Norma | Hallo Ingeborg en Frank, Wat een leuk verhaal was… | 29 aug. '08 |
| jeroen | Super verhaal ouwe! En jullie maar denken dat die… | 29 aug. '08 |
| Suzanne en Guido | Ha travelers! Heerlijke verhalen weer! En wat een… | 29 aug. '08 |
| Mickey Mike & the funky bunch | Leipe sjit ouwe! Maar hoezo kun je geen kip eten dat… | 28 aug. '08 |
| wij tessa, edu, ingrid, en kitty | is het leuk op jullie wereld rijs vast wel1! nou ik… | 24 aug. '08 |
| wij tessa, edu, ingrid, en kitty | tessa vind het cool dat jullie de olifanten eten geven… | 24 aug. '08 |
| netty en bob rolff | hallo ingeborg en frank, We lezen nu ook jullie reisverslag.… | 24 aug. '08 |
| Tamara | Hai Frank en Ingeborg, Helemaal eens met Suus en Guido,… | 22 aug. '08 |
| Ingmar & Margot | Hey Frank en Ing, Wat hebben jullie veel gave dingen… | 22 aug. '08 |
| ewout | Sjees wat een foto's, maar er zitten ook nog… | 21 aug. '08 |
| Diny en Sytze | Lieve kinderen, Als jullie weer thuis zijn mogen jullie… | 21 aug. '08 |
| Marian | Hé luitjes, Wat leuk om jullie verhalen en avonturen… | 21 aug. '08 |
| Martine | Hey Ing & Franky! Die grijns op jullie gezicht… | 21 aug. '08 |
| Theo en Norma | Hallo Kids, We genieten volop van jullie verhalen.… | 21 aug. '08 |
| CW | Je bent afgevallen dibbes?! | 20 aug. '08 |
| Truus | Wat goed, die kookles!! En schitterend verhaal weer.… | 20 aug. '08 |
| Vivienne, Bob en Anne | Hoi lieverds, wat een reis, we lopen natuurlijk wat… | 20 aug. '08 |
| Suzanne en Guido | Whoehoe, Chiang Mai rules! En de Rooftopbar is ook… | 20 aug. '08 |
| marsha | hallo,zijn jullie heerlijk aan het genieten daar wat… | 19 aug. '08 |
| Eden (Kremmerd) | Hallo lieve Ingeborg, Ik heb een fijne vakantie gehad.… | 18 aug. '08 |
| Hetty v.d.Beld. | Hoi Ingeborg en frank. Ik zie voor het eerst jullie… | 18 aug. '08 |
| jeffrey | Hoi hoi, leuk dat jullie je vermaken. Komen jullie… | 16 aug. '08 |
| Chris | Very nice photograph indeed! All very beautiful photos… | 15 aug. '08 |
| Sab | Heeey Ing en Frank, Het ziet er weer super uit allemaal!… | 14 aug. '08 |
| netty en bob rolff | Hallo Frank en Ingeborg, Ook wij volgen jullie reis,… | 13 aug. '08 |
| Suzanne en Guido | Ha die Ing en Frank! Mooie verhalen weer en wat een… | 13 aug. '08 |
| jeroen | Hey Ing en Frank, Mooi verhaal! Ik begrijp dat de… | 13 aug. '08 |
| Diny en Sytze | Lieve Ingeborg en Frank, Jullie verhalen doen ons… | 12 aug. '08 |
| Theo en Norma | Hallo Ingeborg en Frank, Wat een belevenis weer. Dat… | 12 aug. '08 |
| Han en Christa | Mazzelpikken!!! Zo te zien vermaken jullie je nog… | 12 aug. '08 |
| Ellie | Waanzinnig, wat een belevenis, echt fantastisch!!!… | 12 aug. '08 |
| Truus | Weer een geweldig verhaal, bedankt!! En de foto's:… | 12 aug. '08 |
| lia | He Frank en Ingeborg Wat ontzettend gaaf wat jullie… | 12 aug. '08 |
| caroline | hé frank en Ing, wat een super mooie foto's!… | 11 aug. '08 |
| marielle | heeeyy ing en frank!! wat ontzettend leuk om al die… | 10 aug. '08 |
| Peter | Heeeeey luitjes van het goede leven! Ziet er allemaal… | 10 aug. '08 |
| Marjorie | Hi Ingeborg. Heb je nog net geen gedag kunnen zeggen… | 6 aug. '08 |
| Hans van Dongen | Van Theo en Norma jullie site gekregen. Ziet er goed… | 5 aug. '08 |
| Peter | Hey Frank en Ingeborg, Lekker om die verhalen te lezen...we… | 5 aug. '08 |
| Paul & Juul | Heey kanjers! Wat een mooie verhalen!Klinkt goed al… | 4 aug. '08 |
| Tim | Aaarg, kan niet wachten tot december!! Foto's… | 2 aug. '08 |
| ewout | Hallo ing en frank... Zeer mooie foto's van een… | 31 jul. '08 |
| Diny en Sytze | Lieve Ing en Frank, Alweer genoten van jullie verhalen… | 31 jul. '08 |
| jeroen | Hey Frank en Ing, Mooie verhalen! Met name al die… | 31 jul. '08 |
| Tamara | Hey Frank en Inge, Kanchanaburi is echt mooi, om te… | 30 jul. '08 |
| Tamara | Hai Frank en Inge, Weer erg gelachen alleen al om… | 30 jul. '08 |
| Tamara | Hey Frank en Inge, Echt super verhalen en leuke foto's.… | 30 jul. '08 |
| Norma en Theo | leuk jullie gezien te hebben op de foto's fijne… | 30 jul. '08 |
| Mickey Mike & the funky bunch | Hey Franky boy & Ing, klinkt allemaal erg goed,… | 30 jul. '08 |
| Suzanne en Guido | Haha die foto's in Ayuthaya komen ons wel heel… | 30 jul. '08 |
