Reacties
Reacties 151 - 200 van 295
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Tim | yooww... nog 2 dagen werken daarna 2 dagen wachten,… | 7 dec. '08 |
| steenvoorden | Hallo frank en ingeborg, wat leuk om jullie onderneming… | 5 dec. '08 |
| Theo en Norma | Hoi Frank en Ing, Wat een prachtig land aan jullie… | 30 nov. '08 |
| Theo en Norma | Hoi Ing en Frank, het ziet er weer heel mooi uit.… | 30 nov. '08 |
| margot en ingmar | Spectaculair!! Vietnam was al een favoriet, maar staat… | 30 nov. '08 |
| marian | he ingeborg en frank leuk verhaal weer hoor en erg… | 29 nov. '08 |
| Suzanne en Guido | Jongens, wat een enorm verhaal weer en wat een mooie… | 29 nov. '08 |
| Diny en Sytze | Lieve kids! Wat een verhalen en vooral prachtige foto's,wat… | 29 nov. '08 |
| Sab | Wow!!! Super mooie foto's ook, ziet er echt fantastisch… | 29 nov. '08 |
| mike | waar zijn jullie lieve reisvrinden??? wij zijn nu… | 26 nov. '08 |
| jolanda | he ingeborg ik dacht laat ik nu eens kijken maar wat… | 22 nov. '08 |
| Remco Pot | Kerel, Ben erg jaloers als ik op jullie site rondkijk...wat… | 20 nov. '08 |
| Marian | Hé Frank en Ingeborg, Wat een vreselijke ervaring… | 15 nov. '08 |
| Mickey Mike | Hmmm, het is bij nader inzien niet zo grappig... | 4 nov. '08 |
| Mickey Mike | Hahaha! Leipe sjit ouwe! Lekker zeg... Ik eet zo even… | 27 okt. '08 |
| netty en bob rolff | Hallo Ingeborg en frank, Via je ouders al steeds meegeleeft… | 26 okt. '08 |
| Tim | Jeez Guys, jullie maken wat mee! Hoorde van Sytze… | 25 okt. '08 |
| Suzanne en Guido | Jezus jongens, wat een enorme lap tekst weer! Maar… | 24 okt. '08 |
| Suzanne en Guido | In één woord: Wauw! | 24 okt. '08 |
| marian | nou hoorde net bij ah het verhaal van diny, wat een… | 23 okt. '08 |
| Truus | Fijn, dat je weer opgeknapt bent Frank. Van Diny had… | 23 okt. '08 |
| Vanessa | Wat een verhaal Frank, blij om te horen dat je er… | 23 okt. '08 |
| marcia | Laatste zuipavond? Dat viel toch allemaal wel mee?… | 23 okt. '08 |
| caroline | hé frankie en ing, zijn jullie bijgekomen van de… | 23 okt. '08 |
| ewout | Blij dat alles weer een beetje beter loopt daarzo.… | 21 okt. '08 |
| Ivo De Mas | Echt een mooie foto. Hulde aan de fotograaf. Echt… | 14 okt. '08 |
| Paul & Juul | Halloo!! Ik heb jullie een mail gestuurd! DVD komt… | 8 okt. '08 |
| esther | hallo! hoe is het met jullie? met mij en nike is het… | 3 okt. '08 |
| Anneline | echt GEWELDIG! Dat jullie dat durven, echt GEWELDIG!!… | 2 okt. '08 |
| Sab | Heftig allemaal! Bah al die beesten, 1 voordeel je… | 25 sep. '08 |
| Diny en Sytze | Wat een beestachtige verhalen weer ! En dan te bedenken,… | 24 sep. '08 |
| Suzanne en Guido | Jezus jongens, wat een enorm verhaal weer! Gatver,… | 24 sep. '08 |
| Theo en Norma | Hallo Frank en Ingeborg, Frank het valt mij op dat… | 24 sep. '08 |
| Judith | He Frank! Wat een heerlijk verhaal weer. Vind het… | 24 sep. '08 |
| Ellie | Jeetje Ing jou staat ook werkelijk alles hè, zelfs… | 23 sep. '08 |
| marian | hoi ingeborg en frank Leuk zo alles te lezen maar… | 23 sep. '08 |
| lia | Hey Frank en Ingeborg Wat een fantastisch verhaal… | 23 sep. '08 |
| muppets | Lieve Ingeborg, mijn konijn is morgen jarig (Bente).… | 23 sep. '08 |
| CW | Wat een verhaal weer! Ik heb de helft gelezen, moet… | 23 sep. '08 |
| Ivo De Mas | Hi Guys, Weer terug on Holland/ werk en Laos lijkt… | 21 sep. '08 |
| Paul & Juul | Hey Helden! Hoe is het daar? Zijn jullie het al zat?… | 15 sep. '08 |
| wij tessa, edu, ingrid, en kitty | HHAAJJ We kunnen maar niet stoppen met schijven! Is… | 12 sep. '08 |
| wij tessa, edu, ingrid, en kitty | Haaj we komen weer even gedag zeggen! Alles goed daar… | 12 sep. '08 |
| Sab | Aaah hele vette foto! | 30 aug. '08 |
| Sab | Heey lieverds, Aaah klinkt echt te gek allemaal! Wat… | 30 aug. '08 |
| Tim | Hey treffelerz, Een olifant die bang is voor honden!… | 30 aug. '08 |
| Diny en Sytze | Hallo Ingeborg en Frank, Wat een avonturen weer !… | 30 aug. '08 |
| Truus | Weer genoten van jullie verhaal. Wat een werk om op… | 29 aug. '08 |
| Norma en Theo | He Ingeborg, Waarom zien we van jou geen foto? Is… | 29 aug. '08 |
| Norma en Theo | Hallo zwervers, Voor zoveel wil ik ook wel naar de… | 29 aug. '08 |
