Reacties

Reacties 151 - 200 van 295

Naam Reactie Datum
Tim yooww... nog 2 dagen werken daarna 2 dagen wachten,… 7 dec. '08
steenvoorden Hallo frank en ingeborg, wat leuk om jullie onderneming… 5 dec. '08
Theo en Norma Hoi Frank en Ing, Wat een prachtig land aan jullie… 30 nov. '08
Theo en Norma Hoi Ing en Frank, het ziet er weer heel mooi uit.… 30 nov. '08
margot en ingmar Spectaculair!! Vietnam was al een favoriet, maar staat… 30 nov. '08
marian he ingeborg en frank leuk verhaal weer hoor en erg… 29 nov. '08
Suzanne en Guido Jongens, wat een enorm verhaal weer en wat een mooie… 29 nov. '08
Diny en Sytze Lieve kids! Wat een verhalen en vooral prachtige foto's,wat… 29 nov. '08
Sab Wow!!! Super mooie foto's ook, ziet er echt fantastisch… 29 nov. '08
mike waar zijn jullie lieve reisvrinden??? wij zijn nu… 26 nov. '08
jolanda he ingeborg ik dacht laat ik nu eens kijken maar wat… 22 nov. '08
Remco Pot Kerel, Ben erg jaloers als ik op jullie site rondkijk...wat… 20 nov. '08
Marian Hé Frank en Ingeborg, Wat een vreselijke ervaring… 15 nov. '08
Mickey Mike Hmmm, het is bij nader inzien niet zo grappig... 4 nov. '08
Mickey Mike Hahaha! Leipe sjit ouwe! Lekker zeg... Ik eet zo even… 27 okt. '08
netty en bob rolff Hallo Ingeborg en frank, Via je ouders al steeds meegeleeft… 26 okt. '08
Tim Jeez Guys, jullie maken wat mee! Hoorde van Sytze… 25 okt. '08
Suzanne en Guido Jezus jongens, wat een enorme lap tekst weer! Maar… 24 okt. '08
Suzanne en Guido In één woord: Wauw! 24 okt. '08
marian nou hoorde net bij ah het verhaal van diny, wat een… 23 okt. '08
Truus Fijn, dat je weer opgeknapt bent Frank. Van Diny had… 23 okt. '08
Vanessa Wat een verhaal Frank, blij om te horen dat je er… 23 okt. '08
marcia Laatste zuipavond? Dat viel toch allemaal wel mee?… 23 okt. '08
caroline hé frankie en ing, zijn jullie bijgekomen van de… 23 okt. '08
ewout Blij dat alles weer een beetje beter loopt daarzo.… 21 okt. '08
Ivo De Mas Echt een mooie foto. Hulde aan de fotograaf. Echt… 14 okt. '08
Paul & Juul Halloo!! Ik heb jullie een mail gestuurd! DVD komt… 8 okt. '08
esther hallo! hoe is het met jullie? met mij en nike is het… 3 okt. '08
Anneline echt GEWELDIG! Dat jullie dat durven, echt GEWELDIG!!… 2 okt. '08
Sab Heftig allemaal! Bah al die beesten, 1 voordeel je… 25 sep. '08
Diny en Sytze Wat een beestachtige verhalen weer ! En dan te bedenken,… 24 sep. '08
Suzanne en Guido Jezus jongens, wat een enorm verhaal weer! Gatver,… 24 sep. '08
Theo en Norma Hallo Frank en Ingeborg, Frank het valt mij op dat… 24 sep. '08
Judith He Frank! Wat een heerlijk verhaal weer. Vind het… 24 sep. '08
Ellie Jeetje Ing jou staat ook werkelijk alles hè, zelfs… 23 sep. '08
marian hoi ingeborg en frank Leuk zo alles te lezen maar… 23 sep. '08
lia Hey Frank en Ingeborg Wat een fantastisch verhaal… 23 sep. '08
muppets Lieve Ingeborg, mijn konijn is morgen jarig (Bente).… 23 sep. '08
CW Wat een verhaal weer! Ik heb de helft gelezen, moet… 23 sep. '08
Ivo De Mas Hi Guys, Weer terug on Holland/ werk en Laos lijkt… 21 sep. '08
Paul & Juul Hey Helden! Hoe is het daar? Zijn jullie het al zat?… 15 sep. '08
wij tessa, edu, ingrid, en kitty HHAAJJ We kunnen maar niet stoppen met schijven! Is… 12 sep. '08
wij tessa, edu, ingrid, en kitty Haaj we komen weer even gedag zeggen! Alles goed daar… 12 sep. '08
Sab Aaah hele vette foto! 30 aug. '08
Sab Heey lieverds, Aaah klinkt echt te gek allemaal! Wat… 30 aug. '08
Tim Hey treffelerz, Een olifant die bang is voor honden!… 30 aug. '08
Diny en Sytze Hallo Ingeborg en Frank, Wat een avonturen weer !… 30 aug. '08
Truus Weer genoten van jullie verhaal. Wat een werk om op… 29 aug. '08
Norma en Theo He Ingeborg, Waarom zien we van jou geen foto? Is… 29 aug. '08
Norma en Theo Hallo zwervers, Voor zoveel wil ik ook wel naar de… 29 aug. '08

 « Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende »