Reacties

Reacties 51 - 100 van 295

Naam Reactie Datum
Suzanne en Guido Ha die Frank en Ing, Wat een verhaal weer! We zijn… 29 okt. '09
marian hoi frank en ingeborg wat een toetsand met die auto,… 28 okt. '09
theo en norma Hoi Frank en Ing, Wat jammer dat jullie niets vergoed… 28 okt. '09
jeroen Lekker hoor die foto's! Jammer van die auto!… 28 okt. '09
wij tessa, edu, ingrid, en kitty /Users/eduheppenstrijdt/Documents/Foto0878.jpg 26 okt. '09
wij tessa, edu, ingrid, en kitty Heeeey(L), hele vette foto's ! en filmpjes. nog… 11 okt. '09
theo en norma Hallo jongelui, Wat een belevenis weer op die boot.… 13 sep. '09
marielle Heeeyy ing en frank! wat een leuke verhalen weer!… 10 sep. '09
Suzanne en Guido Ha Frank en Ing, Wat een fijn verhaal weer en wat… 7 sep. '09
margot en ingmar Dit is het harde werken van de afgelopen maanden toch… 7 sep. '09
caroline lieve Ing en Frank,wat fijn dat jullie trip zo geslaagd… 6 sep. '09
Diny en Sytze Lieve luidjes, Prachtig, die vaardagen, mooie boot… 6 sep. '09
marian leuke foto's weer en leuke verhalen, zitten wij… 6 sep. '09
Sab Wat ziet het er heerlijk uit!! :) xxxx 6 sep. '09
Ellie Wauw, ziet er weer super gaaf uit zeg! 'k Ben… 6 sep. '09
Truus Zon en bruin worden! Hier nadert de herfst al een… 6 sep. '09
Sab Heey lieverd, Wat een avontuur weer! Begin jullie… 28 aug. '09
Sab AAaaaah wat eng!!!! 28 aug. '09
caroline he Frank en Ing,Hoe is het?hier gaat het goed, tom… 21 aug. '09
theo en norma Weer een mooi verhaal en prachtige foto's van… 19 aug. '09
Truus Wat fijn om weer wat te horen! En wat een doordouwers… 19 aug. '09
theo en norma Hallo frank en Ing, Ing ik kan mij voorstellen dat… 19 aug. '09
Vivienne, Bob en Anne even een kort berichtje dat we aan jullie denken,… 18 aug. '09
1 hjio bhou 14 aug. '09
theo en norma Hallo Frank en Ing, Wat een prachtige foto's.… 12 aug. '09
Mickey Mike FRANK!!! En Inge uiteraard! Tijd niet gesproken kerel!… 15 jul. '09
wij tessa, edu, ingrid, en kitty Mooi! :d 12 mei '09
wij tessa, edu, ingrid, en kitty Haay . jullie komen zeker niet meer terug hé? ;)… 12 mei '09
marian NOU MOOIE FOTO'S LEUKE AUTO, WAT ZAL HET SAAI… 24 apr. '09
Sab Jeetje wat een avontuur weer! Bah die vogelspinnen… 24 apr. '09
Tim huh... whooo... AAAIRGH! 22 apr. '09
Tim huh... whooo... AAAIRGH! 22 apr. '09
Paul & Juul Hi kanjers! Wat een onwijs vet verhaal weer!Jullie… 21 apr. '09
Theo en Norma Hoi Frank en Ing, Ik heb weer genoten van jullie verhaal.… 21 apr. '09
Suzanne en Guido Ha die Frank en Ingeborg, We begonnen ons al zorgen… 21 apr. '09
Rutger He Frank en Ing, Goed om weer wat van jullie te horen.… 20 apr. '09
Truus Die foto's zijn toch zo leuk, weet je meteen… 20 apr. '09
Truus Ah, gelukkig weer een bericht! Via mama bleef ik wel… 20 apr. '09
Anfaira Hai Frank & Inge, Geweldig wat jullie allemaal… 20 apr. '09
Keetie Hee Ingeborg en Frank! Hopelijk genieten jullie een… 25 mrt. '09
Mickey Mike Zo ouwe ananasplukkers!! Lekker in Australië! Wel… 12 mrt. '09
Eric & Marella Hai Frank en Ingeborg! Gaaf hoor al die resiverhalen!… 21 feb. '09
caroline hé ing en frank, super mooie foto's weer. hartelijk… 19 feb. '09
Truus Lieve Ingeborg en Frank, Als ik dit allemaal lees… 17 feb. '09
Diny en Sytze Lieve Ingeborg en Frank, Wat hebben jullie weer veel… 17 feb. '09
mike en waar zitten jullie nu dan weer....? wij in laos… 14 feb. '09
Hans van Dongen Hallo Frank en Ingeborg Heb weer genoten van jullie… 4 feb. '09
Sab o o o we zeiden toch dat die brommers gevaarlijk waren,… 1 feb. '09
Suzanne en Guido Oh jongens, wat een prachtige foto's weer! Beetje… 30 jan. '09
Diny en Sytze Lieve Ing en Frank, Wat een prachtfoto's en filmpjes… 29 jan. '09

 « Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende »