Reacties
Reacties 51 - 100 van 295
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Suzanne en Guido | Ha die Frank en Ing, Wat een verhaal weer! We zijn… | 29 okt. '09 |
| marian | hoi frank en ingeborg wat een toetsand met die auto,… | 28 okt. '09 |
| theo en norma | Hoi Frank en Ing, Wat jammer dat jullie niets vergoed… | 28 okt. '09 |
| jeroen | Lekker hoor die foto's! Jammer van die auto!… | 28 okt. '09 |
| wij tessa, edu, ingrid, en kitty | /Users/eduheppenstrijdt/Documents/Foto0878.jpg | 26 okt. '09 |
| wij tessa, edu, ingrid, en kitty | Heeeey(L), hele vette foto's ! en filmpjes. nog… | 11 okt. '09 |
| theo en norma | Hallo jongelui, Wat een belevenis weer op die boot.… | 13 sep. '09 |
| marielle | Heeeyy ing en frank! wat een leuke verhalen weer!… | 10 sep. '09 |
| Suzanne en Guido | Ha Frank en Ing, Wat een fijn verhaal weer en wat… | 7 sep. '09 |
| margot en ingmar | Dit is het harde werken van de afgelopen maanden toch… | 7 sep. '09 |
| caroline | lieve Ing en Frank,wat fijn dat jullie trip zo geslaagd… | 6 sep. '09 |
| Diny en Sytze | Lieve luidjes, Prachtig, die vaardagen, mooie boot… | 6 sep. '09 |
| marian | leuke foto's weer en leuke verhalen, zitten wij… | 6 sep. '09 |
| Sab | Wat ziet het er heerlijk uit!! :) xxxx | 6 sep. '09 |
| Ellie | Wauw, ziet er weer super gaaf uit zeg! 'k Ben… | 6 sep. '09 |
| Truus | Zon en bruin worden! Hier nadert de herfst al een… | 6 sep. '09 |
| Sab | Heey lieverd, Wat een avontuur weer! Begin jullie… | 28 aug. '09 |
| Sab | AAaaaah wat eng!!!! | 28 aug. '09 |
| caroline | he Frank en Ing,Hoe is het?hier gaat het goed, tom… | 21 aug. '09 |
| theo en norma | Weer een mooi verhaal en prachtige foto's van… | 19 aug. '09 |
| Truus | Wat fijn om weer wat te horen! En wat een doordouwers… | 19 aug. '09 |
| theo en norma | Hallo frank en Ing, Ing ik kan mij voorstellen dat… | 19 aug. '09 |
| Vivienne, Bob en Anne | even een kort berichtje dat we aan jullie denken,… | 18 aug. '09 |
| 1 | hjio bhou | 14 aug. '09 |
| theo en norma | Hallo Frank en Ing, Wat een prachtige foto's.… | 12 aug. '09 |
| Mickey Mike | FRANK!!! En Inge uiteraard! Tijd niet gesproken kerel!… | 15 jul. '09 |
| wij tessa, edu, ingrid, en kitty | Mooi! :d | 12 mei '09 |
| wij tessa, edu, ingrid, en kitty | Haay . jullie komen zeker niet meer terug hé? ;)… | 12 mei '09 |
| marian | NOU MOOIE FOTO'S LEUKE AUTO, WAT ZAL HET SAAI… | 24 apr. '09 |
| Sab | Jeetje wat een avontuur weer! Bah die vogelspinnen… | 24 apr. '09 |
| Tim | huh... whooo... AAAIRGH! | 22 apr. '09 |
| Tim | huh... whooo... AAAIRGH! | 22 apr. '09 |
| Paul & Juul | Hi kanjers! Wat een onwijs vet verhaal weer!Jullie… | 21 apr. '09 |
| Theo en Norma | Hoi Frank en Ing, Ik heb weer genoten van jullie verhaal.… | 21 apr. '09 |
| Suzanne en Guido | Ha die Frank en Ingeborg, We begonnen ons al zorgen… | 21 apr. '09 |
| Rutger | He Frank en Ing, Goed om weer wat van jullie te horen.… | 20 apr. '09 |
| Truus | Die foto's zijn toch zo leuk, weet je meteen… | 20 apr. '09 |
| Truus | Ah, gelukkig weer een bericht! Via mama bleef ik wel… | 20 apr. '09 |
| Anfaira | Hai Frank & Inge, Geweldig wat jullie allemaal… | 20 apr. '09 |
| Keetie | Hee Ingeborg en Frank! Hopelijk genieten jullie een… | 25 mrt. '09 |
| Mickey Mike | Zo ouwe ananasplukkers!! Lekker in Australië! Wel… | 12 mrt. '09 |
| Eric & Marella | Hai Frank en Ingeborg! Gaaf hoor al die resiverhalen!… | 21 feb. '09 |
| caroline | hé ing en frank, super mooie foto's weer. hartelijk… | 19 feb. '09 |
| Truus | Lieve Ingeborg en Frank, Als ik dit allemaal lees… | 17 feb. '09 |
| Diny en Sytze | Lieve Ingeborg en Frank, Wat hebben jullie weer veel… | 17 feb. '09 |
| mike | en waar zitten jullie nu dan weer....? wij in laos… | 14 feb. '09 |
| Hans van Dongen | Hallo Frank en Ingeborg Heb weer genoten van jullie… | 4 feb. '09 |
| Sab | o o o we zeiden toch dat die brommers gevaarlijk waren,… | 1 feb. '09 |
| Suzanne en Guido | Oh jongens, wat een prachtige foto's weer! Beetje… | 30 jan. '09 |
| Diny en Sytze | Lieve Ing en Frank, Wat een prachtfoto's en filmpjes… | 29 jan. '09 |
